سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حجر بن عَدِی ( بیانگر خوارج زمان ما)

بسم الله الرحمن الرحیم

می گویند نبش قبر کردیم با هدف الهی چون محل اجتماع مشرکان بود.

آخه من نمیدونم شما جاهلان کی می خواهید معنای شرک رو بفهمید البته با یه کم فکر آدم میفهمه که تقصیر شما ها هم نیست بلکه تقصیر اون بالا دستی هاست همونهایی که این فرقه رو برای همین اهداف به وجود آوردند اصلا اگر شماها این کارها رو نکنید که اهداف استکبار محقق نمیشه.

به قول آیت الله علم الهدی( امام جمعه محترم مشهد مقدس) امروز با این کارتان راه ایدئولوژی و گسترش فکری خودتون رو بستید و ما اگر دیروز نمی توانستیم استکبار بودن و زیر دستِ مزدورانِ استکبار بودنتان را ثابت کنیم ، ولی امروز به راحتی می توانیم مزدور و استکبار بودنتان را به کل عالم از جمله برادران اهل سنتمان( که ما حساب برادران اهل سنتمان را از شما وهابیون جدا می دانیم کما اینکه آنها هم خودشان را از شما جدا می دانند) اثبات کنیم.

وقتی حرف از تخریب را شنیدم دلم به حال زمانه ای که در آن هستم سوخت و یاد فرموده علی علیه السلام افتادم که در مورد خوارج بود ایشان می فرمایند : من چشم این فتنه را در آوردم و غیر از من کسی جرأت این کار را نداشت(نهج البلاغه خطبه 93 )

یکی از ویژگی های خوارج تند رو بودن آنها بود.

داشتم کتاب جاذبه و دافعه حضرت علی علیه السلام رو می خوندم ( نوشته شهید مطهری ) جمله قشنگی داشت؛ اینکه الان مذهبی به نام خوارج وجود ندارد ولی روحیه آنها هنوز در بعضی از افراد موجود است.

به نظرتون غیر از وهابیون الان چه کسانی روحیه خوارج رو دارن؟؟!!

من فقط یکی از حرف های حجر بن عدی رو نقل میکنم و بقیش رو اگه آدم زرنگی باشین می فهمین آنجایی که حضرت علی علیه السلام از او می پرسد چگونه خواهى بود هنگامى که تو را به تبرّى از من فرا خوانند و چه خواهى گفت در آن حال که از تو بخواهند پیوند دوستى‌ات را از من بگسلى؟» حجربن عدی پاسخ داد: به خدا سوگند، اگر با شمشیر بدنم را پاره پاره کنند و اگر خرمنى از آتش بیفروزند تا مرا در آن بیندازند، تمام اینها را قبول مى کند ولى تبرى از تو را، نه! حضرت على(ع) شهادت حجر و یارانش را پیشگوئى کرد و فرمود: اهل کوفه! هفت نفر از بهترین مردان شما در عذراء کشته خواهند شد و وضع آنان مانند اصحاب اخدود خواهد بود.

در پایان به دو عاملی که باعث ترویج وهابیت اشاره می کنم ( به نقل از آیت الله علم الهدی )

1-    توهین به مقدسات اهل سنت

2-   پول و مزدور طلبی

ان شاء الله خدا همه مریضها از جمله وهابیت رو شفا بده ( آمیییییییین)