سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حجاب دیگه چیه بابا!!!

بسم الله الرحمن الرحیم

بدون مقدمه میرم سر اصل مطلب

معمولا هدف از ساخت یک فیلم ایجاد و یا تثبیت یک فرهنگ است ولی ظاهرا این روزها جشنواره فجر جایی شده برای اینکه بازیگران بیایند و خودی نمایان کنند و خودشان را در معرض دید حضاران نامحرم قرار دهند آن هم با آنهمه آرایش و رژ لب و ریمل و .... تا شاید بتوانند خدمتی را که به مردم ایران می کنند تلافی کنند.

برای خودم وظیفه دیدم تشکر کنم از آن کسی که غیرت زهرایی اش را حفظ کرده و دل هزاران جوان مومن را با این کارش شاد کرد.

خانم سحر احمدپور     بازیگر جوانی که با فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» به جامعه سینمایی ایران معرفی شد. بازیگری که با حجاب برتر وارد هنر سینما شده است و امیدواریم که همچنان حجاب برترش را حفظ کند . 

میخواستم از او به خاطر این کارش تشکر کنم

سحر احمدپور


 

«سحر احمدپور» می توانست مثل همه بازیگران رنگ به رنگ در کاخ جشنواره (در کنار برج میلاد) مانتویی کوتاه را با رژ لبی جیغ، بیامیزد و احیانا در محیط باز کاخ هم سیگاری بکشد و دل ها را ببرد. مثل اینها...

تاسف

تاسف

 اما دلبری او با پوشش موقر و نجیبانه اش برای همه کسانی که دلشان مریض نبود، در سراسر کشور ماندگار شد.

سحر احمد پور

من این یاد داشت رو تو وبلاگم منتشر کردم تا ایشون بدونند که حامی دارند و هر جا که حجاب باشه ما هم حمایت میکنیم و براشون آرزوی موفقیت میکنیم آخه یکی از خبرنگاران درباره حضور سحر احمدپور با حجاب چادر در جشنواره فیلم فجر نوشته بود:

تا روی صندلی جاگیر شدم دیدم عوامل فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» روی صحنه آمده اند. دختری چادری نظرم را جلب کرد. صدای خنده تمسخر آمیز چند نفر که پشت سرم نشسته بودند، نظرم را جلب کرد. می گفتن: فیلمی که بازیگرش چادری باشه معلومه که خودش چی از آب درمیاد!

وقتی سالن را ترک می کردم، هنوز اشک هایشان را پاک نکرده بودند...