سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عملکرد آقای روحانی و واکنش آیت الله علم الهدی

بسم الله الرحمن الرحیم

تازه آقای روحانی از سفر نیویورک آمده بود اولین جمعه بعد از سفر آقای رئیس جمهور ، آیت الله علم الهدی در نماز جمعه در خطبه دوم حرف هایی را مطرح کردند که با مواضع دولت اعتدال مخالف بود بنده خودم در این نماز جمعه شرکت داشتم و میخواهم مختصری از خطابه های ایشان را به عرض شما برسانم.

قبل از آن بگویم که مردم مشهد ارادت خاصی نسبت به آیت الله علم الهدی دارند و وقتی ایشان می آید همه با این شعار به پیشواز ایشان می روند : صل علی محمد    یاور رهبر آمد.

ایشان در خطبه اول سعی بر این دارند که مسائل سیاسی زیاد مطرح نشود و همه ی حرف های سیاسی را در خطبه دوم مطرح می کنند.

 ایشان فرمودند :(البته عین حرفهای ایشان نیست بلکه مضمون حرفشان را بیان میکنم و این را هم بگویم که استفاده کلمه " نامرد " برای اوباما عین حرف ایشان است "

" دولت حق دارد که دیپلماسی خارجی داشته و به دنبال ارتباط با کشورهایی مثل آمریکا و غیره باشد اصلا با همین شعار به میدان آمد و رای هم جمع کرد ولی باید حواسشان به این باشد که مردم ، این همه جوان را در راه این انقلاب به خاطر شکم ندادند که به خاطر آن (وضعیت اقتصادی ) بخواهیم با بعضی از چیز ها که شعار انقلاب است کنار بیاییم اینکه بگویید ما نسبت به آمریکا نرمش نشان میدهیم حال اگر آمریکا نرمش نشان داد که ما به هدفمان رسیدیم و اگر نرمش نشان نداد فایده اش این است که ما اتمام حجت کردیم شما به چه کسی می خواهید اتمام حجت بکنید به کسی که هواپیمای مسافرتی ما را در خلیج فارس منهدم می کند و بعد هم افتخار می کند و به کسی که این کار را کرده جایزه می دهد؟؟!!

درست است که مقام معظم رهبری می فرمایند نرمش قهرمانانه ولی دو شرط گذاشتند :

یک اینکه هدف دشمن را بشناسیم و دو اینکه سیاست دشمن را تشخیص دهیم و سیاست آمریکا کاملا مشخص است.

 

مگر این نامرد(اوباما) نبود که  گفت ایران حق دارد که انرژی هسته ای داشته باشد ولی دو روز بعدش گفت : ما میدانیم که رابطه ایران با ما به خاطر تحریم هاست و ما تحریم ها را همچنان ادامه می دهیم و در ضمن گزینه حمله نظامی به ایران هنوز روی میز من است.

 مگر همین نامرد نبود که گفت ایران حق دارد که انرژی هسته ای داشته باشد ولی فردای آن روز مشاور امنیتی اش گفت : اوباما در انتخاب واژه ها خیلی دقت داشت و گفت ایران حق دارد انرژی هسته ای داشته باشد نه اینکه حق غنی سازی داشته باشد. اینها همچین موجوداتی هستند.

کلام آخر اینکه الان باید به داد آن بچه های راهنمایی و دبیرستان بحرینی و سوری و عراقی رسید که با دست خالی و با سینه ی چاک جلوی گلوله دشمن ایستادند و هر  روز صدها کشته می دهند مهم تر از جلب اعتماد مردم آمریکا این بچه ها هستند.

ایشان از مردم اجازه خواستند که با عرب زبان ها هم چند کلمه ای عربی صحبت کنند که تمام حرفشان خلاصه می شد در این جمله که : التعامل بین الایران و الآمریکی کالتعامل بین الغنم و الذئب.... فکیف هذا التعامل؟!!(تعامل بین ایران و آمریکا مثل تعامل بین گرگ و گوسفند است پس چگونه می خواهد این تعامل صورت گیرد؟؟"