سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سبد کالا

بسم الله الرحمن الرحیم

خودشون میگن بزارید همه انتقادهاشون رو بکنن ولی وقتی انتقاد میشه میگن یه عده کم سواد که از یک جای خاصی هم دارن تغذیه میشن چرا حرف میزنن؟ !

البته همیشه همینجور بوده بالاخره منتقدین یا جزو کم سوادها بودند و یا جزو افراطی ها و به قول سردار کریمی(نماینده مجلس مردم مشهد) وقتی باسوادها رو هم میفرستیم راه نمیدن!

(چون چند نفر از دانشمندان هسته ای رو توی توافق ژنو راه ندادن)

تعجبم از علی مطهری هاست که در دولت قبل چنان دولت رو زیر ذره بین داشتن که گویا... ولی الان هر کاری که تو دولت داره میشه انگار نه انگار البته ان شاءالله که دلیلشون حفظ وحدته ان شاءالله!!

مثلا همین سبد کالا ، میتونم قول بدم اگه زمان آقای احمدی نژاد یه همچین طرحی رو راه مینداختن اینا آقای احمدی نژاد رو از روی زمین محوش میکردن چون به قول خودشون دیپلماسی خارجی مهمتر از هر چیزیه و تنها راه حل همینه و عزت ایران بسته به دیپلماسی خارجیه!

یادمه همین آقایون موقع دادن یارانه به مردم میگفتن که این دولت داره گدا پروری میکنه ، اصلا گیریم گداپروری ولی حداقلش این کارو مخفیانه انجام می داد تا دشمن از این کار سوء استفاده نکنه نه الان که شده مضحکه خاص و عام توی جهان ، حداقل عادلانه بود نه اینکه هیچ فرقی بین خانواده های ده نفری و دو نفری نزارند.

یه بنده خدایی به من می گفت که من امروز فهمیدم که جزو مایه دارها هستم گفتم چرا؟

گفت : چون سبد کالا به من هم تعلق گرفته